måndag 21 maj 2012

Väntan

Jag är inte rätt kvinna till detta. Har inte ens fått något embryo insatt och ändå är det långdraget. Tänk om dom inte utvecklat sig som dom ska då blir det inget tillbaka på onsdag. Hemska tanke, dom tankarna dyker bara upp när jag är ensam. Då hinner jag tänka för mycket, jäkla skit. Hade gärna ringt till dom för att kolla läget. Vill ju inte gärna åka dit på onsdag och då när vi är framme få reda på att det inte blir något. Idag är dom på tredje dagen. Har inte hört nåt hittills iaf, hoppas hoppas jag får tillbaka ett guldägg, nu är det banne mig våran tur efter att ha längtat och suktat i 41/2 år. För sjutton vissa i min närhet har hunnit få två barn på den tiden vi försökt med ett.

3 kommentarer:

  1. Ja, tusan nu är det minsann er tur:) Kan tänka mig att det är jobbigt att vänta på att de odlas så många dagar då tankarna så lätt vandrar iväg. Men kanske är det just långtidsodlingen som kommer att ge er ett guldägg också..? Hoppas, hoppas, hoppas :)

    SvaraRadera
  2. Denna väntan kan göra en galen. Jag håller tummarna för er och hoppas ni får gott besked i morgon!

    SvaraRadera
  3. Tack båda två, det värmer

    SvaraRadera